Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.12.2018. 15:30
Nabavka užina
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
2909-7-2-109-3-3/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA OSNOVNA ŠKOLA "ČENGIĆ VILA I"
IDB/JIB 4200168170002
Kontakt osoba Nermina Sabljica
Adresa Dr.Fetah Bećirbegovića 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 678-220
Faks (033) 678-220
Elektronska pošta oscvila1@lol.ba
Internet adresa oscvila1@lol.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Novo Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15800,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Konkurenstki zahtjev za dostavu ponuda za nabavku užina
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Konkurenstki zahtjev za dostavu ponuda za nabavku užina za potrebe JU OŠ " Čengić Vila I"
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15813000-0 | Hrana za doručak |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
15800 KM
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JAVNA USTANOVA OSNOVNA ŠKOLA „ČENGIĆ VILA I“ SARAJEVO
DR. FETAHA BEĆIRBEGOVIĆA BR. 2
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje se vrši u dinamici koju odredi Ministarstvo finansija Kantona Sarajevo.
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.12.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.12.2018. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 28.12.2018. 09:35:00
Adresa i mjesto JU OŠ " ČENGIĆ VILA I " Dr. Fetaha Bećirbegovića 2
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MBA-CENTAR d.o.o. - Ul. Hasana Merdžanovića br. 3 71320 Vogošća
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
Federalno ministarstvo unutrašnjih poslova Sarajevo - Mehmeda Spahe 7 71000 Sarajevo
-
TR SAVA 94 Brčko, vl. Karać Andrea, s.p. - Jusufa Čampare br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
SUDO - LUKA Velika Kladuša d.o.o. - 1. Marta bb. 77230 Velika Kladuša
-
KONGRESNI SERVISNI CENTAR d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina 2 71000 Sarajevo
-
MARKET AS Ljubo Simić s.p. Gradiška - Lijevčanska 19 78240 Gradiška
-
Pekara KLAS Željko Kutić s.p. Čelinac - Petra Dujića Starog 58, Čelinac, Čelinac 78240 Čelinac
-
20.06.2019